tirsdag den 21. december 2010

Nattefiskeri med BO.

tilbageblik

Når nu år 2010 er ved at rinde ud, ja så er det vist på tide at kaste blikket agterud, der er mange gode minder:
Per og jeg i Storebælt, Bengt og Ida der gæstede os en uge,Finn der hjalp mig med at sejle "DIRTY HARRY"
hjem fra Middelfart,Køge Bugt turen, hvor jeg fangede mine første 6 !!!! hø på trolling.
Sildeeventyret i Øresund, med TØT og Frits og landgang på HVEN. Færøturen med TØT ,Peter,Carsten,Lukas, Fia, Bauer,Rose Mari, og hele familien Gypsy, jeg vil i juledagene ligge foto ud fra nogle af turene, meget af det kommer i videoform, når vi har styr på den del.
Der har været mange, mange flere ture, jeg har ikke nævnt dem alle, det betyder så ikke, at de er glemt!!!
En af dem står meget tydeligt prentet i min hukommelse!!
Natfiskeri med Bo, en nat med BO, he he, i glemmer det aldrig, jeg gør det glædeligt om, altså hvis han kan holde til det!!! 


Torskefilettering


1 kommentar:

  1. Det var den fedeste tur i mands minde :)
    Den tager vi helt sikkert til sommer igen, hvis DU kan holde til det *GG*

    BOBO

    SvarSlet